09 June 2009


Taas kord on käes aeg veeta paar päeva toas, pistes nina vaid korraks välja, juua neli-viis tassi teed ja pool pakki apelsinimahla päevas, süüa täiesti ebaregulaarselt ja mitte mõistlikult, otsides ja tuhnides laias veebimaailmas ja püüdes leida ideid, mida nii väga ja nii kiirelt vaja oleks. Viimased kaks sessipäeva.

Aga nädalavahetuse Rabarock ei tohi tulla taas selline:

Ma ei mõtle mitte seda, et Liis seal olla ei tohiks, otse vastupidi, peab olema. Lihtsalt see foto on nii geniaalne, et võiks igasugusedki vihmapilvekübemed ära ehmatada. Ei tahaks jälle nädalavahetust vihmavarjusõdalaste ja kõndivate kondoomide paraadiga. Ega tõmmata hommikul jalga tenniseid, mis on eelmise päeva pidevast jalavannist ikka veel märjad ja külmad. Okei, selle vältimiseks on mul sel aastal õnneks teine variant jalanõude osas. Aga kõndivate kondoomide osas jään endale kindlaks - soov puudub.

2 comments:

Cassie said...

Ma juba mõtlesin, et mis põhjusel siis minu pilt on..et kas tõesti olen ma nii hirmuäratav :)
aga pm 1 päeva pärast näeme juba Järvakandis :)

evelay said...

Ei ole sa hirmuäratav, lihtsalt nägid välja nagu vihmavarjusõdalane, kes võiks pilved Järvakandi kohalt minema peletada kollase vihmavarjuga. :D