18 June 2007

well hello, darlings

Ma kolin selleks nädalaks siia blogisse ümber. Kuidagi kergem ja värki. Mitte, et mul midagi väga tarka öelda oleks. Mul oli enne mõte, aga see kadus ära kuhugi. Üldiselt pole mul ikka veel häält, nii et ärge väga helistage - te ei saaks aru, mida ma räägin. Merli võib kinnitada.
Muuseas, ma kaotasingi midagi Rabarockil ära - lisaks kaks korda kaotatud ja leitud jakile - ühe käevõru. Ja kaotatud asjad tähendavad muidugi vaid üht - järgmise korrani!

Ja eile ei suutnud ma end maasikatest ja sidrunist eemale tirida. Ma sain imelike pilkude osaliseks, kui toore sidruni peale kulmugi ei kortsutanud. See ei olnud hapu ju! Või mjuvad teatud joogid kuidagi karastavalt sidruni vastu?

1 comment:

Merli Vajakas said...

hello back! :D
googeldasin sind ja leidsin selle blogi ka nüüd üles :D