28 January 2008

"Umbrella" on vist eelmise ja selle aasta popim cover-lugu. Alguses mõnitati, nüüd mängitakse. Seda, et lugu ise on ju jube catchy ja korralikult hitiks kirjutatud, selle vastu ei saa midagi. Ja need coverid on ju tegelikult täitsa mõnusad. St sellised, mida Maniast nt mängitakse. Muid, ma kardan, ei taha ma väga kuulda.


Ja pitsat ärge minuga sööma minge! Ma kardan, et Laura lööb mu järgmine kord maha. Kui üldse mingi järgmine pitsasöömine toimub. Kui just pole sellist kohta, kus saab pool pitsat ühe ja pool teise kattega. ;) Pizza Americanat muuseas üldse ei soovita. Välja arvatud nende laudlinu, mille oleks võinud kaasa haarata niimoodi super-ninja moodi - salaja ja klaasplaadi alt ilma igasuguse kahtlusäratava kära ja klaasplaaditõstmiseta.


Hahaa! 23. veebruari paraad toimub Pärnus sel aastal! Wait a sec, kas ma teadsin seda juba? Hm, nope. Välja arvatud seda, et härra president on tol päeval Pärnus. Annuga kohtumas ;)


By the way - sellistel i-i-ilusatel päikeselistel päevadel pole paremat kui minna randa ja pilte klõpsutada vana Zenitiga (et pärast saada liiga tumedad udukogud?), vahtida luiki, neilt mitte tappa saada, külmetada sõrmed tuules ära, kuuma piparmündikakaod juua, sadamas laevu vahtida ja tagasi lükata soovi neist ühele lihtsalt marssida ning sadama marketites tüütuid müüjannasid ignoreerida. Kiitos! Tegelikult oli hästi vinge! Ja kahe nädala pärast on pühapäev veel toredam! Here, kitty, kitty!

No comments: