06 September 2008

Back in the saddle

Parem on. Vahepeal oli tõsine auk ja päris halvasti kohe, ma ei teagi, kas seda välja oli paista. Vist mitte. Ehk siis nädal-paar enne kooli algust.

Igatahes - kas teie teate, millest inimesel tänapäeval kõige suurem puudus on? Ootan huviga vastuseid. Minult küsiti, mulle öeldi ja siis mul endal käis ka klõps ajus - ongi nii ju!

Tahaks vaba päeva. Ühteainstatki. Ja meid on korteris tervelt kaks, kes nii täna õhtul laua taga soigusid, pea raskelt kätele toetumas. Kool ja töö ja kool ja töö ja...The list goes on. Ei, ma ei vingu, tegevus on ju hea, aga vahel tahaks noh. Ühte päeva. Ma võtan selle pühapäeval - lähen suhkrutopsi ostma ja pakin asjad lahti. Ma loodan. Koju ikka sel kuul ei jõua. Nii kurb.

Kas keegi suvikõrvitsat tahab?

3 comments:

Anonymous said...

Mina tahan suvikõrvitsat, siis saaks suvikõrvitsapirukat teha... Nii et saada mulle :P Kodusest postkastipilust läbi küll ei mahu, aga...

Ja seda, et kõige rohkem on praegu puudu kainest mõistusest :)

Merli Vajakas said...

Ajast.

Lähedusest.

Armastusest.

(Oi, kas see polegi minust? Uuups, siis ma ei tea:D:D).

evelay said...

by the way, Merli, täitsa täppi läks. Vaba aeg on see, millest tänapäeval inimesel kõige rohkem puudust olla. (Aga ise arvan ka, et kõik need kolm (A))