17 October 2008


See eelmine, nr 300, oli kuidagi masendav. Aga seda oli päriselu väljaspool ekraani ka tol hetkel.

Igatahes:
Depeche Mode'i pilet (kes ühineks?) ja 2 laevapiletit Soome ja tagasi on mu enda sünnipäevakingitus mulle endale. Kuu aega ette. Ja praegu tunduvad mõlemad eriti üksildased, sest kedagi pole ühinemas. Jälle mööda. Ma ei suuda vist kunagi eriti rõõmsalt oma sünnipäeva tähistada (isegi, kui kumbki n-ö kingitus pole päris päevaga seotud). Eelmine aasta - katastroof; üle-eelmine - kah üksi, kuigi tegelikult päris tore oli. Mida iganes. Kokkuvõtvalt vist seda, et ma ei taha jälle vanemaks saada.
Ja ma arvan seda ka, et üldiselt - kui keegi üldse loeb seda -, siis 14.november meie uues pesas on mänguõhtu. Stiiliks - mäng. Ja õhtul, kes ühineda tahab, Rock Café Viikate ja Kosmikutega.

Pff, mulle ei meeldi nii pikalt neid plaane ette teha, aga ehk seekord õnnestub...

4 comments:

Merli Vajakas said...

miks eelmisel aastal su sünnipäev katastroof oli?

aga panin märkmikusse kirja...

Merli Vajakas said...

a sa 13. oled juba kinni?

evelay said...

osaliselt oli katastroof... endal ei jäänud sugugi head tunnet kõigest

Aga 13? Emm...ei ole kinni väga. Kool on miski aeg, muidu püüan end vabaks teha tol päeval =)
Sa oled siis juba Pöffiga Tallinnas?

Merli Vajakas said...

vist ei ole veel pöffiga päälinnas.