25 August 2009

Arengupeetus

Seda ei nimetatagi haiguseks, selle kohta öeldakse arengupeetuseks. Teie mõistus on jäänud varateismelise tasemele ja lootust olukorra paranemiseks pole. Seda ei saagi tegelikult ravida, nii et sellega peab kuidagi leppima.

Oi, eem, ahha. Sellised sõnad ütleks mulle pigem keegi teine arst kui silmaarst, kes kasutas samu sõnu, va kaldkirjas olev tekst. Selle asemel ütles ta, et mu silmad pole kunagi väga varajases nooruses täielikult välja arenenud (vms), sellest ka korralikud miinused. Ha, nii et seega pole ma ise selles kuidagi süüdi. Ah well. Can't have it all, can I? Samas...ega mulle muus osas ka väga antud pole. :P

2 comments:

ThunderGhost said...

Müoopia on selle asja nimi ja see tegelt tähendab seda, et su silm on kas optiliselt liiga tugev või silm on liiga suur :D Niiet tegelikult jõudsid su silmad sust ette ;)

evelay said...

Eieieiei, mu kallis välismaine laps, selle asja nimi on arengupeetus. :D Sa oled liiga tark laps emme jaoks.