17 December 2007

Can you tell me what stops the pain?

Kõigele lisaks lõikasin ma veel noaga näppu ka. Läbi rätiku, rätikus on nüüd auk. Nuga kuivatades. Valus on ja kohutavalt ebameeldiv, seega ma ei kujuta ette, kuidas keegi seda meelega teha suudab.
Muuseas, narkar istus eile hommikul puu all ja keeras endale jointi. Liiga nunnu pühapäeva hom...keskpäev.
Ja väga klubilist versiooni Mansoni Heart Shaped Glasses'ist kuulates tuli meelde, et varsti on jõulud. Ja masendus, mis sellega kaasneb. Kas on väga nõme, kui ma ilmun sünnipäeva-jõulupeole ilma kingitusteta "gängile"? Ilmselt ja kohe ikka väga nõme. Oeh. Aga mu aju on tühi (v.a kooliasjade kohapealt) ja...buäää. Ma teen kooki? (A)
Ma püüan edasi ja täiesti edutult alustada jõulukaartide kirjutamist, mis Saksamaale saata.

6 comments:

Anonymous said...

Halloo! Kingitused on eluliselt vajalikud! NOT.

Päriselt, ei ole vaja. Mina ka võib-olla ei tee midagi. Peaasi on ikka koos olla ja lolli mängida :)

Kook on hea mõte!

Merli Vajakas said...

sööme end lõhki! :D

ei, äge. mulle meeldib:)

ja...hmm...midagi tahtsin veel öelda...ee....

evelay said...

Et siis sööme end lõhki ja lollitame ja samas püüame korralikult vaiksed olla Merli vanemate heaolu pärast. Alrighty, fine with me :D (Kas ma võtan Aliase ka kaasa? ;))

Anonymous said...

Duh. That was no question at all!

Merli Vajakas said...

mul on ka alias:D

evelay said...

very good, very good, siis jääb mulle rohkem ruumi riiete jaoks, mida Pärnusse tassida (A)