24 April 2009

Why?

Why have life simple if you can make it difficult?

Viimased neli päeva on olnud ühed toredaimad, ja samal ajal kohutavad. Nüüd ma sain aru. Põmm. But why the fuck couldn't she say something? SPEAK! Dave ütles mulle eile, et peab lihtsalt rääkima ja nii saavad asjad korda. Nii saab ka teine pool teada, mis toimub. There's a lack of communication and it's killing everyone involved. Just say something, please, we'll figure it out. I promise. Ma ei tea, kas, aga ma loodan, et sa loed seda. Tule ja sõima ja ole vihane ja karju ja ütle, mis sa arvad. Otse. Üksi on seda liiga raske taluda, usu, seda meil kõigil. Väga raske.

Täitsa hull, kui erinevad tunded korraga võidu sees kimavad ja võistlevad, ja ükski ei võidutse. Kas peab alati nii raske olema see lihtsalt kas või natuke õnnelik olemine?

2 comments:

Merli Vajakas said...

Pane end teise inimese seisukohta ja vaata asju tema pilgu läbi. Ehk siis saab ka midagi teada, aru.

evelay said...

I did that ja seejuures aidati mind ka väljaspoolt. Ja ma tõesti sain aru, kas just kõike, aga palju. Ja see teebki minus endas kõik nii halvaks.