26 December 2005

Eh, nojah. Alates eile õhtust siis vist.

*Ammende villa - Muidu üldiselt tore. Aga üks asi oli eriliselt tore - rokkar! Aargh...yum yum. Selline...No...Rokkar. Ilusad tumepruunid lõuani juuksed, T-särk, teksad ja paremal käsivarrel suur tätokas. Ja kui selline keset üliviisakalt puhast koridori nina alt läbi kõnnib, eks ikka paneb järgi vaatama küll. Khõm..päris mitu oli meid...Hii.
*Tallinn õhtul - sain paar lehekülge Potterit loetud, siis ma lihtsalt enam ei suutnud silmigi lahti hoida. 2.15 magama ja 12.00 ärkasin.
*Ülemiste noortepood on lihtsalt äge! Hmm, ma pole seda sõna kaua kasutanud. Aga see on täpselt nii tore. Alates vaateakende kujundusest ja riietest kuni müüjateni. Moving on. Kristiine Laseringis sai tädi topelt-Padari-mure likvideerida, asendades ühe neist Naeratajate uue DVD-ga.
*Jänes on maitsev, hea vaheldus seale ja kanale.
*Kummikommid ja buss. Muidugi pidi ka seekord saama minishoki (miks kurat ta ei lase mul s-katusega tähte kirjutada!??). Nimelt keeras üks auto otse bussi nina eest punase tulega üle tee sugulaste tänavasse. No kuulge. Pidurdus oli juba natuke liiga järsk ja...Pfui. Ja siis veel liinibussile ka peaaegu otsa sõita. Ja möödasõidul ka natuke...Ää, midaiganes.
*Jube külm oli väljas. Ema: "Sa tahad öelda, et lähme taksoga jah? Ei lähe." Okei, selge, jalutame siis kaks peatusevahet. Minu teekond muidugi ei sobi, vale see ja see tänav ja mida iganes veel. No vabandust väga, kui mul poolel teel varbad ära külmusid, sõrmedest ja ninast-kõrvadest rääkimata.
*WC ukse lukk katki. Einoh, tore. Vähemalt kuuma vett on, eks.
*Null miinus viis meetrit paha tuju on nüüdseks kadunud. Nii...Homme. Vaja kostüüm korda teha, linnas kaks tiiru käia ja veel mõnda asja teha.

Isaand kui igav. Miks ka selliseid asju kirjutan? Keda huvitab mu tavaline väike Tallinnas-käik? Tralalalaa...hääd ööd.

2 comments:

Merli Vajakas said...

mulle meeldib sinu blogisid lugeda.
vähemalt oskad kirjutada...

Hannele said...

Says who?

Ärge mulage, mulle meeldib üldse igast asju teada saada. *väike nuhk selline*, sest noh, mõnikord ma saan asjadest teada alles siit.. well, jah..