23 December 2005

siia-sinna, edasi-tagasi, poeuksest sisse-välja-sisse-välja-sisse-välja, sigin-sagin, mida, kuhu, kes, kus???

Nightmare before Christmas

Eile - masendus, peavalu, mööda linna edasi-tagasi, väsimus, üllatus, rõõm missugune ja siis uuesti segadus. Kuidagi segane päev oli eile. Mitu korda võib siis ühe päeva jooksul masenduses ja segaduses olla ja siis sinna vahepeale igasuguseis toredaid ja rõõmsaid asju punuda?

Need jõulud on hulluksajavad. Kingitused. Pähh. Mul on poolteist olemas neid, kuigi täna peaks olema kaks valmis. Ei mis siis ikka. Kena jõululaupäevaeelne reede, pidu ja rock ja...ja...jah.
Võib ma teen nii, et ma meisterdan mingid kaardid valmis ja toon piparkooke Merli juurde (enda tehtud) ja glögi ja siis ma ei teeks enam midagi? Miks kinkida tobedaid nipsasjakesi, kui seal pole südant ja hinge taga? Lihtsalt kinkimise pärast? Äkki ma tahan hoopis kinkida seda, et me oleme sel aastal võibolla mõne järgneva aasta jooksul viimast korda koos jõulude ajal? Aga see on vist kõigi enda kinkida ja kingituseks saada, enda valida.

Oh. Huvitav miks see aasta need jõulud nii kaootilised on? Mürgel käib juba pea paar kuud. Miks ei võiks lihtsalt rahulikult olla? Selline...lumine ja pime ja soe ja mõnus.
Aga kes siis ikka jõulude ajal puhkab? See on ju kõige kiirem aeg, kas pole? Mitte ei saa korraks tugitooli maha istuda, tekk ümber mässida ja mandariini süüa. Muudkui siia-sinna, edasi-tagasi, poeuksest sisse-välja.


Kus mu pastakas on?!? Minu armas tore autogramme jaganud pastakas? Nuuks.

2 comments:

Anonymous said...

sa ei PEA ju midagi kinkima
vale arusaam on sul jäänud
kingitus tuleb südamest

evelay said...

haa...no aga sellest ma ju räägingi. et ei pea ju, eks. mul pole peas see mingi lause, aga milleks nipsasjakesed...vuot