06 September 2007

Ja jälle rong
Ühesõnaga, liiga kiiresti tekkis plaan tulla tagasi koju. Selles kõiges on süü pooltühjal tunniplaanil, aga see ei loe, sest nii, et nädalalõpp kestab neli päeva, hakkab ta olema vaid ülenädalati. Mis on ka tore.
Siis tekkis plaan minna Viljandisse, et sealt kiiresti edasi Tallinnasse, et sealt veel kiiremini Helsinkisse jõuda. Meeldiv. Aga ma ei tea...Vahepeal helistati ja kutsuti reede õhtuks sünnipäevale. Ma helistasin täna tagasi, et küsida, kes, mis, kus, millal, aga inimene teisel pool õhuliini oli ilmselt natuke joobes ja suundumas pubisse kesklinnas. Ei, kell 9 õhtul ma enam ei viitsi sinna minna, et ta üles otsida. Vahet pole. Ja kui ta homme ka nii mittehuvitatud teemast on, siis ma lihtsalt ei lähe sinna. Ise kutsus, enda süü, eks.
Niisiis ma vist ikkagi jään üldse Pärnusse, Viljandisse logisen muul ajal, kui Annu ka seal on ja...Mis ma siis nüüd teen?!? Läpakaloom on Tallinnas ja mina siin. Ah, tass teed ja Harry, mis muud? Ma tean, ma olen aeglane, aga ma jään õhtuti magama, enne kui ma raamatuni jõuan.
Või...Kuulata plaati? Sest seekord oli ERITI tore koju tulles saada kätte pakikest, mida ma üldse veel ei oodanud. Mm. Dark electronic beats.

No comments: