15 September 2007

Ma sain hommikul just maailma kallima MP3 pleieri. Kas just maailma kalleim tegelikult, aga igatahes kallis oli ta küll. Järelmaks kestab kuus aastat. Ta on ilus väike must pulk, mäluruumi 128MB. Loodetavasti töötab ka, pole proovinud veel. Ühispank jagab õppelaenu taotlejatele kingitusi ju. Või õigemini ühte kingitust - pleierit. Ma püüdsin mitte naerma hakata, kui naine teiselpool lauda teatas, et laenutaotleja saab kingituseks pleieri. Ma olin just hommikul virisenud, et pleier on katki ja peaks parandusse viima ja trollis on jube igasuguste tüüpide tümakat kuulata. Sain, mis tahtsin, aga missuguse hinnaga.
Peale selle suutsin ma veel just õunakooki küpsetada. Poolenisti täiesti suvaliselt mälu järgi. Ja, kui võib end kiita, siis eriti hea tuli välja. Aga seda te ei usu vist, arvestades mu totaalselt põrumist näiteks grillivaldkonnas. Noh, jah, kookidega läheb mul paremini.
Oeh. Hoidke veel mind nädal netist eemal. Mul on tõesti miskit sorti lobapidamatus.

No comments: