11 February 2008

Bitch, we have a problem

....and a problem we had. That's what happens when you get your hopes up too high. Või paned selga uued riided või mobiili taustaks laulja pildi. Ebausk ebausuks, aga ikkagi ei saa kohe aru, miks nii just Eestis pidi juhtuma. Kelle pärast pugesin ma elu eest uksest sisse ja sprintisin üle saali, et leida veel üks viimaseid vabu kohti tuttava võre ääres? Kelle pärast olin ma trollis nagu õnnelik kutsikas IQ-ga miinus 100? Ja keda lõpuks ei tulnud? Okei, look at the bright side - vähemalt Cat sai nähtud! Aga ikkagi...Kohutavalt kahju, et Deathstars ei saanud esineda. See rikkus kogu õhtu natukese ära - üldises pildis. Aga loodame siis, et Whiplasheriga on kõik korras ja et ta varsti varba korda saab. :)

Kitsamas plaanis oli aga kontsert lihtsalt super! Flyleafi ajal olin ma veel kuskil pettumusepilvedes, aga kui Korni intro mängima hakkas ja rahvas jõuliselt ettepoole liikus, tuli see õige tuju jälle tagasi. Öelgu arvustused, mida tahes - kuigi ega halbu veel lugenud polegi väga - Korn oli kuradi hea. (Ja isegi, kui peaks mõni negatiivne arvustus kuskil olema, siis on see ainult ja ainult selle inimese arvamus, eks? See on neile, kes kohal polnud. Kes kohal oli, teab, kui hea või mitte üritus oli.) Okei, bändimehi sai inimeste peade vahelt õige natuke näha ainult ja paras saun oli ka. AGA - ruumi väljaelamiseks oli piisavalt ja ka edasiliikumiseks olid inimesed ehmatavalt lahked. Keegi ei trüginud, keegi ei peksnud ega õiendanud. Selline jube hea energia oli kogu selles massis ja koos Korniga sai sellest kokku üks kohutavalt tore üritus. Ja isegi omaenda pisike peaaegu privaat-mosh sai ära tehtud. Kurjam, tühja sellest väsimusest ja kahest müstilisest sinikast põlvel. Niimoodi pole end pikka aega saanud välja elada.

Noh, ja hommik oli kohutav. Ärka üles, saada Nele ära, maga natuke, ärka üles, saada Merli ära, maga natuke, ärka üles, mine kooli. Tee peal läks troll katki ja teel järgmisse peatusse sõitis troll mööda. Oh hell. Tuli õnneks mingi buss, millest ma Vabakal igaks juhuks välja ronisin. Aga siis sõitis punase tule taga oodates nina eest tramm minema, millega oleks kooli saanud. Ja auditooriumis ei saanud tulesid põlema panna ehk istuda, lugeda ja konspekteerida tuli hämaras ruumis. Lisaks kõigele oli siis soome keele kursusele tahtjad normaalse ja oodatu 15-20 inimese asemel umbes 90. Ma jään nüüd meili ootama, mis ütleb mulle, et ma saan ikkagi mingisse gruppi. Sest muidu...muidu...On jama. Kontsertide trügimisoskused tulevad koolis ikka hullumoodi kasuks ;)


Muuseas, varajased lahkujad - te jäita Heffy'st ilma! Ta jooksis meie linnutoitu sööma pärastpoole. Armas olevus.

No comments: