01 February 2008

"Don't want to talk about politics.
Don't preach or talk about politics.
Don't let me talk about politics.
Don't give a shit about politics"
-Korn


Aga ikkagi kuulasin ma täna CNN-i pealt natukese USA presidendikandidaatide debatti. Ja, oh appi, mulle isegi meeldis üks Hillary Clintoni mõte. Kohe väga-väga.


Clinton drew cheers when she responded to a question about how a Clinton could
promote change after decades of a Clinton or Bush in power.
"It did take
a Clinton to clean up after the first Bush, and I think it might take another
one
to clean up after the second Bush," she said.


Ja selle juurde kuuluv video.




Ja, kusjuures, ma täiesti nõustun temaga. Way to go, Mrs Clinton.


Aga aitab poliitikast, läheks teeks paar klõpsu. Kui valus käsi lubab.


Edit: Täitsa lõpp, raadio Manias aetakse sulaselges soome keeles juttu Pelle Miljoonaga ja ma saan aru! Kust see nüüd tuli? Igatahes - natuke toredaid pilte veel. Tim Burton on lihtsalt geeinus, eks? Kalaaa! :D Khm, ja kes ikka veel arvab, et Orlando Bloom on nunnu, siis...check it out ;)


ps - She got the tattoo! Ma tõsiselt kohe arrrrrmastan seda. :D


2 comments:

Anonymous said...

Noh, mulle meeldib jällegi Obama rohkem. Kuigi, kui Bushi & Gore'i valimised olid (need esimesed), siis ma rõõmustasin kui too esimene võitis. Sest et ta oli minu meelest ilusam. Hei, aga ma olin ka 8. klassis... :P

Obama meeldib mulle ilma selletagi, et ta kena on.

Muide, ja selliseid Orlando pilte ei või postitada. Avasin need just tööl olles, ja noh... Oeh :)

evelay said...

mul tegelikult polegi lemmikut ega miskit. Juhtusin niisama debati peale ja - hopsti - tore naine :D

Ikka võib postitada. Vaatamine on juba teine asi. Omal vastutusel (A)