21 May 2008

Aa...peaks vist ladina keeleks õppima hakkama (esmaspäevaks), sest muidu läheb nii nagu eilsega - metsa aia taha. Aga no milleks, kui on muidki asju, millega tegeleda - reisi planeerimine, transatööd ühest linna otsast teise, kinod, töögraafikud...õunad! (Yeah, me=boring life) Tegelikult tahaks hullupööra Pärnusse, koju, kuuriuksi värvima ja põrandat värvima ja riisigalette sööma ja mittemidagitegema ja siis pulmapittu kaugele. Sest muidu söön ma kõik õunad ära ja niiviisi peabki iga päev uute järel käima ja rahakott on õhukeseks jäänud. Healthy appetite! (On's kellelgi $65 ühe särgi jaoks?!?)
ps - Annu/H., kas see tekst tähendab, et ma ei söö sind ära? Sest ma ei usu, et üks tantsiv tofukuubik muud öelda võiks. :D

1 comment:

Anonymous said...

He, he, he... Close enough. Je ne mangerai pas tähendab, et ma ei söö. Ma ei söö sind peaks olema je ne vous mange pas.