28 May 2008

Programm "Nelja päevaga tugitoolisportlaseks". No tegelikult olen ma seda aeg-ajalt niikuinii. Laupäev-pühapäev möödusid õppimise ja rokkimise kõrval (HND on lihtsalt...noh...effing GREAT! Ja Eimel oli sama täis...:P) telekast sporti vahtides. Vaheldumisi F1-võrkpall-F1-võrkpall, sest sõit oli Monacos ja pühapäeval Eesti vs Poola. Wtf - we won! Ma arvan, et Laural hakkas natuke kõhe, kui ma niimoodi teleka ees hüppasin ja hinge kinni hoidsin ja telekaga rääkisin. (A) Aga nii ma teen alati tegelikult, üksi mitte nii tihti, sest kodus on ikka keegi, kes kaasa elab peale minu.

Ja eile, teisipäeval oli siis jalgpall Eesti vs Gruusia. 1:1, aga ikka parem kui midagi, eks? Muidugi, sest pärast oli Rockstars ja Led R ja selline tants, et jalad ähvardasid alt ära kukkuda. Kahjuks ei teadnud bändimehed ise ka, millal järgmine keikka on. Niu. (Üleüldiselt järgmine on järgmisel reedel, enne mida on vaja kaks eksamit ära teha.)


Ja kui suvel on veel olümpiamängud, siis...ma olen kas a) tööl; b) loen sügiseks kohustuslikku inglise kirjandust (Wilde...mmm); c) vaatan sporti. :D Paari eriti vinge erandiga.


VIOLET

You surround yourself with art and music and are constantly driven to express yourself. You often daydream. You prefer honesty in your relationships and believe strongly in your personal morals.

Find out your color at QuizMeme.com!


No comments: