01 September 2006

..oh how they all adored him..
Raadio kell, mis on tund aega taga, näitas 4.44, kui ma selle poole piilusin ja ekraanilt jooksid läbi Best Rock kategooria videolõigud. No ja vähem kui minut hiljem pühkisin ma mõlemaa silma nurgast pisarapojakese, summutasin rõõmuhõisked mingiteks piiksatusteks ja hüppasin istudes toolil, mille kõige peale isa kõrvaltoast torises midagi. No ups, eks, AFI ikkagi võitis. Nii nii nii üliväga hea meel oli nende pärast. SIis mõtlesin ma nende fännide peale, kes tõesti 1000 korda hääletasid. Ohoi. Ma suutsin parimal juhul vist 20 sinnapoole saata paari nädala jooksul.
Aga muidugi väga tore oli ka Avenged Sevenfoldi, Fall Out Boy'd ja Panic! At The Discot auhinnasaajate rivis näha, sest viimaste "I Write Sins..." video on tõsiselt hea ja eelviimaste "Dance Dance" ja ning esimeste "Bat Country" on lihtsalt hea. Pluss tore oli tätoveeritud inimesi laval näha. (A) Aga kuhu siis "Dani California" auhinnad jäid...hmm...Ma lootsin nende peale ka.
Ja muuseas, MCR-i uus lugu oli kuradi hea! Või oli asi ainult selle esitamisvormis. Igatahes mulle kohe vägaväga meeldib selline asi. Aga see tundus ka nagu miski intro+laul olevat. Ja need kooripoisikesed olid jube armsad. Kõige tipuks polnud isegi Gerard nii jube...Aga tumedaid juukseid tahaks ikka tagasi, aitäh. (Aa, by the way, ma värvisin venna juuksed eile üle ja ema arvas, et ma võiks ka sama tumedaks värvida. o.O Really? Like...seriously??)
Anyway, kena unetu öö (v.a lõputute reklaamipauside ajal, mil silm kinni vajus, ja terve hunniku räpparite esinemise ajal ka). Toredat kooli algust neile, kellel see toredus pihta hakkas täna! (ma tean, et ma saan selle armsa soovi eest kelleltki mingi võmmu kuklasse või miskit...)

7 comments:

Anonymous said...

Ma saatsin AFIle ühe pisikese häälekese. Ja teise Green Day'le vist. Tead, ei mäleta hästi. Aga ometi... iga hääl loeb ju :)

Ja sinul on täitsa sobiv tähistuselement ka nüüd õla peal, jee!

Jah, jah, jah, värvi oma juuksed ka ära!!! Uiiii!

evelay said...

oled sa kindel, Annu? :D aga kes teab, kes teab, mul seisab määramata ajal juuksur veel ees ja mul pole veel ideid ;)

Anonymous said...

jaa, olen kindel. pane lukku.

ThunderGhost said...

(ma tean, et ma saan selle armsa soovi eest kelleltki mingi võmmu kuklasse või miskit...) Youre reading my mind again ;) Kõike muu kui tore!

Aga RHCP ei saanudki siis midagi?*nuuks*

Merli Vajakas said...

muidugi värvi!!!!!!!
nii lahe oleks:):):)

Anonymous said...

account club free penguin

Anonymous said...

WOW! What a really great **adult** blog! I am bookmarking it right now so I can come back to look at it better later.
I too have a **adult** and **entertainment** blog. It gives people the chance to ** meet** other**adult**s for **free** See great **webcams**, **videos** and **blogs**. I hope you'll take a moment and take a look at it. Thanks!