11 September 2006



"I don't need "it's beautiful", I need honesty, I need the truth, because I know it's not. I'm not. It's just another picture, another vain attempt to make myself look better, another empty picture with a figure. It's modified, improved, manipulated, played with, and who can ever say that's beautiful? Then again, if superficial beauty is what you're looking for...You're looking from the wrong place. If it's the inner beauty you're so desperately trying to find, it's not me who you're looking for. So admire all you want or dislike it, it's just fake."

7 comments:

Merli Vajakas said...

oehh...i'm gonna miss you

evelay said...

you think i won't? hahah...anyways...ma hakkan tein ka igatsema. meeletult ju. oO nagu...nagu...imelik mõeldagi. aga ma veel sellele ei taha mõelda (A)

ThunderGhost said...

Aga noh sa tuled ju tagasi,need kuud Saksamaal pole ju lõpmatud!Its not like you're gonna die or something ;) Ja internet on olemas ja telefon ja isegi teokirjavahetus ja kõik võimalik :D Suvel lennujaamas kohtume :D

evelay said...

just just, teokirjavahetus. ma ju lubasin ja ähvardasin ;) niisiis ei mingit meili ega msn-i ega blogi, saate paberikirju. *irvitab omaette* te ju ei saaks aru mu käekirjast....hihi

ThunderGhost said...

kõige hullem ongi ju see,et mul võtab sinu kirja lugemine aega sama kaua kuni teine kiri sinult saabub:D Ei tegelt,parem kasuta ikka 21 sajandi avastusi ;)

Damn ma tegin praegu VÄGA valesti,et vaatasin seda filmi 11/9.Lennukikaaperdamised :S

Merli Vajakas said...

ma vaatasin ka seda saadet. kurb oli :(

evelay said...

oeh, okei, tungival nõudmisel ma püüan kasutada 21. sajandi tehnikaimesid. :D oi kui lahe on inimesi ähvardada saksakeelsete kirjadega. mul on kolm ohvrit juba (A)

ma just meelega panin teleka siis kinni ja ei vaadanud neid saateid. möödunud kordadel vaatasin ja noh...no more