16 September 2006

Land Of Confusion (Disturbed)
Ma mõtlesin, et kirjutaks. Linnaminekuni on veidi aega ja riided sain ka kokku volditud ja...ma ei tea, mida ma veel tegema pean. Igatahes...uh, Saksamaalt helistati just. Oi kuidas ma ikka puterdada oskan. Metsik lausa. Aga noh, hakkama sain. Whippiduu! Ja et...emm...ma ei tea, rohkem nagu pole midagi eriti. Eriti pointless tuli see praegu, aga no mis teha. Annate andeks? =)
Ui, ma loodan, et ma juba täna pisardama ei hakka, kui Liinaga kokku saan. Ja siis veel paari inimesega. Niuuuu...Aga joonistage ja kirjutage mulle ja kõike muud ka! Siiasamasse sobib hästi algatuseks. =)

11 comments:

Anonymous said...

Kahju, et siia joonistada ei saa, muidu sirgeldaksin ühe lamba, kelle saaksid Saksamaale kaasa võtta (nagu "Väikeses Printsis")

Vot.

ThunderGhost said...

joonistada?Eeee are you sure?Nagu tõesti soovid minu kõveraid kriipsujukusid?:D Ma parem kasutan Photoshopi ja mõnda toredat pilti photobucketist (A).
Ja vaata et sa siis liikaa palju kotti ei paki eks,pole just eriti tore kui lennuk suure raskuse all üles ei tõusegi ;)

Merli Vajakas said...

oh...aga näiteks ta ei saagi lennukisse, kuna tal on liiga palju asju või midagi :P (A)
me ikka loodame, et ta ei lähe...kuigi ma usun, et saksamaa oleks väga huvitav kogemus. aga me oleme ju selfish people :P

ThunderGhost said...

Hahaa yeah loodame et ei jõua jah;)
Emm ilmselt praeguseks on ta kusagil Kopenhaagenis vms...Loodan,et lennujaamas väga suurt draamat ei korraldatud :D

Anonymous said...

Lennujaamas oli täitsa rahulik ja värk. Ei mingeid pisaraid ja draamat. Palju kallisid.

NÜÜD on ta juba vist oma uues kodus, korkpõrandaga majas, kus levi pole vms :)

ThunderGhost said...

Peaasi,et ühes tükis ;)

ThunderGhost said...

Uhm,on keegi temaga kontakti saanud?If yes,then how is she? :D

Anonymous said...

Ei ole :(
Me loodame, et ta annab varsti oma uue numbri teada. Kuidagi. Tegelt võiks ta emale helistada-kirjutada... et talle ta ikka on teatanud midagi.

:)

ThunderGhost said...

Oh,brilliant idea!

Merli Vajakas said...

Kui mul oleks vaid ema ema nr...

Anonymous said...

heya! mu blogi on nüüd siin: http://blog.myspace.com/35068309
kuna blogger on liiiiiiiga aeglane selle ühenduse jaoks. ciao!