14 September 2006

*närib porgandit*
Huvitav, kas ma ikka võin. Või noh, võin vist ikka, aga...Igatahes ma käisin hambaarsti juures hommikul. Seda pisiasja, mille pärast ma läksin, ei parandatudki - mõttetu üritus -, aga muidu...ohoi.
Arst: "Njaa, kaks imetillukest augukest on. Teeme süstiga või ilma?"
Mina: *wtf...täna???* "Ee...süstiga...?"
Arst: "Nii, siis saab täna ühe teha ja teise mingil teisel korral."
Mina: "Aa...aga ma lähen pühapäeval pikemaks ajaks ära."
Arst: *erksalt* "Ahaa...Aga siis teeme süstita ja mõlemad täna!"
Mina: *freaking out* "Ee..." *still freaking out* "Ee...oooooookei..." ****
Ja ma veel ukse taga vingusin ja lootsin, et ta auke ei leia. Mis siis, et tibaminitillukesed. So what? Mulle ei meeldi need puurid ja see, kuidas need närvi ligidale jõudes valu teevad, ja üldse neli näppu ja vatitupsu suus. Uh.
Juuksuriga lobisesime pärast mu Itaalia-sõidust. Täitsa kena järg vastikule päeva algusele. Okei, polnud nii vastik ka - algas pannkookide ja jäätisega. Hihi.
...ja mis ma homme teen?!?

7 comments:

Merli Vajakas said...

mida sa teha lasid juuksuris siis? :)

evelay said...

äh, ei midagi erilist nagu alati. eks sa näed

Anonymous said...

Ha-haa, jeerait ei midagi erilist. Tegelt tõmbasid pea pruuniks, ma tean sind küll.

Aga homme oleme meie ju täitsa Pärnus, juba hommikust saati, nii et kobi aga linna ja tšillime veel viimaseid päevi.

Anonymous said...

pealegi on homme reede ja mul on vist peotuju :)

evelay said...

tegelikult väikese saladuskatte all võib öelda, mis ma tegin. psst psst. asutsin uksest sisse, istusin toolile, siis juuksur lõikas, värvis, ma istusin muudkui...ja istusin veel ja siis natuke aega veel ja astusin uksest välja. vahepeal lobisesin ka juuksuriga sutsu. ;)

Merli Vajakas said...

no siis midagi sa ikka tegid :D
jeeee
äkki hästi lühikeseks? poisipea? :D eiii...tglt seda viimast ma ei usu. aga ootan huviga :D

evelay said...

poolkiilas, poolpoisipea ja tumepunane. vuoh.

aga ma ei tea, niipalju siis annu reedeõhtusest peost...i'm goddamn bored. ah well