13 September 2006

Merlimerlimerli...
MCR-il on 8. nov Stockholmis kontsert! Niuks...nagu...nii ligidal. No okei, Saksamaale tulevad nad ka, aga ma ei saa kaks korda ühe nädala jooksul kahes ernevas suurlinnas kontsertidel käia ju?!? Fuck...Minge vastik kuradi needus, eks? Et muidu nagu ei kõiguta, kui keegi Saksamaale tuleb - nii kaugel ja värki. Aga nüüd...ma jään parem vait ja nutan omaette 6. oktoobril nurgas. Ma tahan ju ainult...yeah, yeah, whatever.
Ja MCR-i kodukal on "Welcome To The Black Parade" ka pleieris. Heaheahea.

6 comments:

Merli Vajakas said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
MA TAHAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!

Merli Vajakas said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
MA TAHAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!

Merli Vajakas said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
MA TAHAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!

evelay said...

ühest korrast oleks piisanud ;)

uh, ja sa pole kaugeltki ainuke, kes tahab. :S

Merli Vajakas said...

wtf
miks nii palju läks :P
ausõna tahtsin ainult üks kord seda postitada:P

evelay said...

sest et sa olid ähmi täis ja ei märganud, kui sõrm kolm korda enterile vajutas? ;)