12 June 2008

High'n'dry

Just täpselt selline tunne on. Õrnalt veel õhus hõljumas ja õhtuti tühjaks pigistatud kui kivi - häälest nimelt. Jälle jäi pool sellest lavalaudade alla, kael tüüpiliselt valus ja kokku leidsin kätelt-jalgadelt neli sinikat.

Ütleme siis nii, et HND sobib jube hästi suure massi rahva ette, oleks seal massis siis veidi rohkem inimesi, kes neid teaks, kaasa elaks. Muidu oli super! Tsipake lavalist juurde ja olemas.

Def Leppardist oli mul selles mõttes kahju, et ma ise ei saanud neist 100% - Baz oli mingil moel ikka veel kohal ja nii värskelt mälus, et ei lasnud täiesti vabalt seda uut vastu võtta. Seda samasugust tohutut energiat ei olnud nii palju. Muidu oli täitsa tip-top toredus. Rick Savage'i bassi armusin ma kohe ära - inglise lipp ja puha ju -, eriti selle lihtsa, imeilusa bassisoolo ajal. Ahhh. Ja ilmselgelt on mul lokkidega kitarristide vastu eriline nõrkus, sest...noh...Vivian Campbell noh!
Pluss selle mehe kitarrid...

Õhtu märksõna: Let's get tocked! And rocked we got.
Nüüd on päev ravimist ja siis, juba täiesti sooja kaelaga, edasikäik Rabakale! Ja sealt veelgi soojemana Soome.

WC sabas, muuseas, oli üks naine meie ees, kes päris mult Bachi kohta, kahetses sügavalt ja siiralt, et ta ei läinud, kui oli mu paar sõna ära kuulanud, sai teada Bon Jovi kohta ja tahab ka. Hästi palju. Täitsa lahe naine, Pärnust ka ju, kuidas muidu. :D Ainult et selle HRL-i pärast olen ma ta peale ikka kade küll.

Tegelikult oleks nii väga tahtnud olla Riias Linkin Parkil

No comments: