03 June 2008

Spiderman

Kas keegi on kunagi teie rõdult kõrvalkorteri akna kaudu koju läinud? Noh et nagu Spiderman ronib mööda seina ja - vupsti! - kohal. Ei ole? Mul ka polnud...enne tänast. Tuli naabrimees, helistas uksekella ja ütles, et ta lukustas end korterist välja. Umbes nagu Amy, eks. Ja küsis, kas ta tohiks meie rõdu kaudu oma korterisse ronida. Eee...noo...aga palun, aga palun, meil toimuvadki just kodused ekstreemspordivõistulsed. Ja nii ta siis lükkaski oma ülemise aknapoole lahti (imekombel oli see lahti jäänud), toetas end ühe jalaga meie rõduäärele, teisega logisevale aknalauale ja tõmbas alumise aknapoole ka lahti. Ja sees ta oligi. Piljardiklubi taga grillivad mehed ei saanud vist päris täpselt aru, mis toimub. Niimoodi ikka iga päev kolmanda korruse aknast sisse ei murta. Vist. Ma ei tea, võib-olla on see tavaline käitumine. Aga mis teed, kui võti jääb ukse teisele poole. Kuramuse ebaõnn nagu ta end väljendas. Tänas siis, kinnitas all teda seiravale naisele, et nii kergelt läkski, ja lisas siis, et ma olen oma erialaga väga õige valiku teinud. Kurat ma mõtlesin, et ta lendab sealt alla. Aga kui Spiderman siis Spiderman, ma lihtsalt ei teadnud, et ta meie kõrvalkorteris elab. Müstika.

No comments: