24 June 2008

Minuga ei tasu rääkida, kui ma olen öösel vaid kaks tundi und saanud. Eriti igasugustel asjasse mittepuutuvatel teemadel. Ma usun, et isegi sellest poleks kasu, kui keegi karjuks mulle näkku mõne lemmikbändi liikme nime ja osutaks hüsteeriliselt mingis suunas (kui see kella kuuene ärkamine kuskil mujal toimuks, ja mitte Pärnus) - ma ilmselt mõmiseks nagu igal teisel puhul väga madalal häälel "mmmhmh" ja näriks võileiba edasi. (Kui seda toredat inimest just päriselt olemas poleks - siis ma lendaks paigalt.)

Smilers oli üle pika-pika aja päris hea. Meie kui juba veidi vanakooli fännid. Ohjah, we're old. Aga no neid kaks tundi üle mõistuse jubeda muusika taustal oodata...Ei taha enam. (Okei, oli paar head lugu)

*tööl*

Edit - katus laseb läbi, poe laoruum upub varsti. Niiiiiiiii kuradi hästi on Viru keskus ehitatud, et mine lolliks

No comments: