14 March 2006

Kuidas teil läheb? Minul läheb kottlohinal. (emakeelepäev siiski täna)

Hommikusest leinast sai pärastlõunane eufooria. Võib-olla see tundub veidi tundetu, kuid on aeg leinata ja on aeg rõõmus olla ja ma julgesin täna valida teise variandi. Muidugi on kurb.

Aga kui peaaegu sajaprotsendiliselt on sul käes pilet, mis viib sind sisse väravast The Suni, Pedigree', Bullet For My Valentine' ja Metallica juurde, siis ma lihtsalt ei suuda kurb olla. See igati pahaolemine läks ka üle, niipea kui ma kuulsin neist soojendajatest. Absoluutselt hea on olla!


Niisiis, kallikesed, pange oma rahanatukene valmis ja esmaspäeva hommikul lähme ründame piletimüügipuntke! Sest kui vaja on võistelda nii soomlaste, rootslaste, venelaste, lätlaste ja leedukatega, siis ei saa lootma jääda, et ehk veel ülehomme pileteid paar tükki olemas on kuskil.

Aga seniks...Ei oskagi muud öelda, kui et nautige kevadet. Hah! Sest päev vähem kui kolme kuu pärast see asi toimubki!
Ciaoooo

3 comments:

Hannele said...

Said endale rahapuu idanem vä?

evelay said...

mkmm, aga Metallicat maha ei maga küll seepärast, et puu ei taha kasvada

Hannele said...

Äkki sul oli rahaKÄND :P

Ai mul meeldib mu nimi ikka... :D