12 March 2006

Oleks mul rahapuu...

Läheks kõigepealt Roskildele - Disco Ensemble, Franz Ferdinand, Guns'n'Roses, Placebo ja palju teisi tuntuid nimesid, kellest ma midagi suurt ei tea, näiteks Opeth, Sigur Ros, Deftones, The Streets
Seejärel läheks Guns'n'Rosesile Helsinkisse.
Siis oleks Itaalia. St see niikuinii on.
Ja siis juba vaataks, mida teha. Vahepeal oleks ka muidugi päris mitu kohta, aga need pole vist nii olulised nimetada.

...aga seeme ei taha idaneda kuidagi. Liiga külm on vist. Või ma ei oska seda õigesti kasta ja toita.


Edit: Aga tegelikult läheks Roskildele vabatahtlikuna tööle. Hmm. Mõte. Mõte, mida edasi arendada ei tohi.

3 comments:

Hannele said...

Oleks MINUL rahapuu, siis ma pikeeriks sulle ühe oksakese või midagi..

evelay said...

aga sul ka pole, eks?
mnjah.
ma jagaks kõigile toredatele inimestele oksakesi sealt. kui vaid endale jääks ka üks väikene. egoism siiski, eksju

Merli Vajakas said...

pangast peaks neid saama

teatud raha eest...aga need puud on erilised...kasvavad protsentide peal