08 October 2007

18.42

Yeah, right. Ärge nüüd arvake, et ma nii tubli olen ja nii kaua koolis istun. Oh ei. Kell on ainult pool kuus tegelikult. Aga asukoht ikka sama - kool. Sest ET MEIL POLE IKKA VEEL INTERNETTI KORTERIS!!! Väga vabandan karjumise pärast, aga vaja oli. Sest muidu ma karjun omanikule varsti midagi ilusat ja kena. No tõesti. Kaua võib?!? Lubadused järelikult ei kehti enam, seega - ma luban ka üüri maksta ja tegelikult ei maksa? Aga vot niipidi ei saa. *pobiseb omaette midagi ebaviisakat ilmselt*

Tjah, aga tegelikult peakski minema ja ÕPPIMA! o.O Kolmapäevani on vasstikult palju vaja teha pluss esinemisnärvist üle saada (mis siis, et vaid klassi ees) ja keikkaks valmistuda...eh, see pole õppimine ju. Heh. No igatahes vastik on ja hullemaks läheb, sest ladina keele töö ja eriti selleks õppimine tõotab tulla JUBE!

Ilusat ja armast ja nunnut nädalat!

APPI, arvutitestiks on vaja ka õppida! Keegi Exceli valemitest ja Wordi diagrammide tegemisest jagab midagi? Jagage mulle ka.

No comments: