13 October 2007

Laura, ma loodan, et sa loed seda :D
Khm. Niisiis too laupäeva õhtu, kui me poole trollisõidu pealt linna arvasime, et me ikkagi ei sõida Pärnusse. (Trollisõit tõesti on juba üks hobidest)
Köök. Jägermeister. Coca Cola. Ja Laura, kes neid kaht viimast tarbib. Ülilõbus on. Noh, kuni selle ajani, kui ma kuulen kolksu ja pool lauda, mille keskel seisab ruuter, on uputatud Jägeri-Coca segu alla. Tjah. Viis millimeetrit oli netiühenduse kadumisest puudu. Ühesõnaga - purjus Laurat mitte kunagi silmist lasta. Ega põrandat pesema, sest siis tekib uus ujutus põrandapesupangest ja mulle (või kellelegi teisele juuresolijale) kukub põrandapesuhari pähe.
Njah, püksid ja sussid lõhnavad nüüd järgmise pesukorrani Jägeri järgi. Mõnna.
Ah, ja hommikul oli elutoas kohviujutus, kui Laura kohvitass põrandal ümber kukkus. Ja minu porgandimahlatilgake. Aga noh, täna on ikkagi kuupäev numbriga 13, nii et...Mis siis, et 13 toob tavaliselt õnne. 13 ja 6 ei sobi vist kokku. 13 ja reede on senini VÄGA ohutu tänasega võrreldes olnud. Mainimata eilset õhtut, kui tänased äpardused alguse said - poes kukkusid asjad kokku, kui me nende ligidalegi läksime. Hmm...
Ma ootan ülisuure põnevusega, mis pärast Rock Cafes juhtuma hakkab. (A)
Aga tänane menüü:
Ise tehtud (ja kuradi hästi tehtud) pitsa
Meekook pirnidega, jäätise ja kookosehelvestega.
Homme saab jäätisekokteili, valida pirni ja ananassi vahel.
Tahab keegi veel GayBari külla tulla nädalavahetustel? (Siis saab süüa)

No comments: