31 October 2007

Retrofleksseid tremulante, frikatiive ja velaarseid klusiile saab muude tegevuste kõrvalt ka õppida. Näiteks siis, kui korteris ööbima juhtuvad külalised pole korteris. Paar tunnikest rahu ja vaikust ja paberihunnikuid ja mõistetamatuid mõisteid. Aga polnudki nii hull ja morfoloogia töö nädala aja eest läks väga palju paremini kui ma arvasin ja loota julgesin. See võiks ka nüüd hästi minna - ma olen alati natuke ebausklik või naiivne või midagi olnud, et kui eksamipäeval paistab päike, läheb hästi. Päike paistab!

Ja mina istun toas, närin porgandeid, joon kakaod ja mõtlen, et võiks ju Halloweeni tähistada. Tjah, kõrvitsat pole, porganditega midagi suurt ära ei tee ja keegi vist ei pea seda väga tähtsaks pühaks ka. Ehk siis asi jääb õhtuse filmivaatamise juurde.


MTV - Guns'n'Roses "Don't Cry"


ps - Roisin Murphy kontsert jääb ära ja pileteid ostetakse tagasi, nii et kõik, kel pilet, minge nõudke raha tagasi.

pps - Orkuti Today's fortune osakond teatab mulle: You will pass a difficult test that will make you happier. Difficult test osa oli, pass osa võiks ka olla. Ja kes ütles, et horoskoope ja taolisi ei tohiks lugeda? =)

No comments: