14 June 2006

95-55-92
Ja need pole mitte kehaümbermõõdud. See oleks üsna jube vaatepilt. Igatahes riigieksamite tulemused on selleks korraks siis olemas ja ma loodan, et uuesti ei pea neid tegema. No sellise inka ja kirjandi juures peaks minema küll kohe õppima vist. Kahte üle 90-punktilist niisama ära ei anna. Nüüd aju tööle! Tegelikult ei jõua mulle eriti kohale, et kaks eksamit nii hästi läksid. Poleks neid kaht üritust olnud, oleks ma praegu eriti sillas, aga näed nüüd - muud mõjud trumpavad üle. Ups.
"Spend the rest of days rocking out" No täpselt selline tunne on küll, et muud ei tahaks väga. Aga no eks seda lõbugi jätkub, näiteks kohe pärast lõpuaktust. Ihiii...rok rok jätkub.

2 comments:

Anonymous said...

Ma ei teagi nüüd... minu mõõdud näevad palju kenamad välja
79-71-0 :P

Merli Vajakas said...

85-58-90
:D