16 June 2006

Praeguse postitusega olen ma teisest blogist täpselt 101 võrra ees.

Mis tähendab, et ma peaks rohkem plaate kuulama ja rohkem kontserte külastama või filme vaatama või miskit muud. Noh, okei, plaate ma olen kuulanud ja olen siiamaani taga plaanist kirjutada Mötley'st miskit, siis kuulasin kunagi RHCP-d ja kui väga pingutada, oskaks kaks sõna AFI kohta ka öelda. Nojah, ühesõnaga "...mida iganes..." Mul on lihtsalt kirjutamisvajadus vist. Selline poolkritiseeriv omaenda veidrast kriitikameelest ajendatuna.

No pagan, ma ei saa, Davey laulab täpselt Billie Joe häälega paar rida ühes laulus. Aga igatahes ma läheks rööviks selle mehe kohemaid ära, kui võib. *inglinägu* Tohib? Ei? Noh...jama küll. Aga selle MTV live vaatamise ajal topi kas või nina vastu ekraani, tõmbab ligi kohe. Ohjah, ilusaid mehi on liiga palju. Seal kuskil kaugel ja mujal ja mitte minu jaoks. Kena on jah vaadata ja mõtteliselt ilastada ja kui eriti veab, siis mõne rokkari puhul kaks sekundit kaisus olla, et pilti teha. Aga muidu...unista edasi, ütleks endale.

Miumiu. Igatahes ma pöördun nüüd valgustuse poole tagasi, muidu läheb jamaks. Kingad juba ostetud ja...Ja see, mida ma tegelikult öelda tahtsin, läks meelest ära!!! Vat kus. Aa, shokolaadi tahaks.

Kiss my eyes and lay me to sleep

2 comments:

Anonymous said...

hakka ka oma stsenaariumi kirjutama... pane kõik haiged mõtted kirja. mina teen nii.

Merli Vajakas said...

Eveli on mõned meie imelikud mõttekäigud kirja pannud. aga ainult nimed:D

bäääääää...tahan....tead küll, eveli ;)