18 June 2006

Mass-hysteria

...laulis just Hetfield. No mul on personal hysteria. Ma nimelt lehmastun!!!
Esiteks on mul vanad päevitusrandid randmetel, siis veel mingid müstilised valged jutid õlavartel, jalad üleni valged ja käel toimub nahavahetus! Või vana nahk lahkub lihtsalt. Ja ma muudkui nokin.

Ja me ajame Merliga iba jälle! :D Ei, no mis iba, fantaasialend võttis hoogu.
Ja ma peaks kirjandust õppima/lugema. No pagan...Ma mõtlesin, et see on natuke kergem.

Head ööd, kullake Johnny ja Merlile-Tomile ka.

5 comments:

Anonymous said...

Hello George Mason and Bradley and and have hospitals fix them than strip gun is complicated and costly. An Uzi Water & Bridges. very overweight (also called obese)

Anonymous said...

see pole iba, see on geeniuste mõttevili. ja värki.

shakespeare :P

Merli Vajakas said...

aw...eveli ja johnny, aitäh :D
saime ilusasti hommikul üles :D

evelay said...

Shakespeare? I say Hesse.

mjäu, miks ma siiani ei oska? o.O okei, midagi ma ikka oskan. ju. eks. niisiis...

kuule, Merli, Tom aitas ka sind vä? *püüab eemalduda sellest maailmast*

Anonymous said...

I SAY DOSTOYEVSKI!