30 June 2006

The mind sees what it wants to see

Huvitav film, tõesti. Pole aimugi (veel), kui palju see raamatusse tehtud oli ja palju veel juurde mõeldud, aga huvitav ta oli. Ühesõnaga on mr Brown loonud midagi, mis käib vastu kas just kõigele, aga osale sellele, mida paljud jupikeste kaupa teada saades tõeks peavad. Mitte, et ma Piiblist jube palju teaks, kaugel sellest, aga lihtsalt tundub, et...ma ei teagi. Ma pole lihtsalt selliste asjade peale kunagi mõelnud, et kes see Jeesus siis oli ja mis pärast edasi sai. Eks ta ju inimene võis olla, elada rääkida headusest ja armastusest nagu Bulgakov kirjutas. Ainus võimalus teada saada, kes või mis ta siiski oli ja kas üldse oli, on küsida, ja me oleme umbes kaks tuhat aastat hiljaks jäänud.
Üldiselt võiks keegi sõnad "reede ja 13" vahel välja ka jätta.

3 comments:

Merli Vajakas said...

Raamat oli alguses isegi huvitav. PAlju uusi fakte (millest osad võisid ka õiged olla vms). aga siiski. lõpuks läks ta veidi imelikuks. ma ei oskagi öelda. naljakaks. käest ära. filmi ma ise ei viitsinud vaadata (as you know :P)
aga ma ei usu, et ta nüüd NII jube oli nagu mõned filmid.

Anonymous said...

raamat oli kakipähh... mis on minu isiklik arvamus. aga tundub, et läheb miljonitele peale. see on nagu selle Coelho'gagi. Kõik loevad ja kiidavad. Tegelt on raamatul väärtus ka, aga liigse meediamulliga ära rikutud.

filmi suhtes usaldan Merlit ja ei puutugi seda..

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»