12 June 2006

Monday


Märk mu kotil, mis teatab: Mondays suck! ei vasta mitte alati tõele. Hommikul küll jah, siis oli kõige hullem. Kohe ikka väga hull, nii hull, et kõik see positiivsus ja rõõm, mis üleeilsest kummitasid, kadusid mõneks ajaks. Siis keerles peas vihane mõte, et miks mul ei lasta vahel lihtsalt kauem kui üks päev õnnelik olla? Alati on pärast selliseid toredaid üritusi midagi, mis kohe rikub kogu hea ära.

Aga ega kohe paremaks ka läinud. Õhtulehes Rabarocki kohta kirjutanud Mart Kalveti lööks praegugi veel mättasse. Mis õigusega tuleb tema, hardrockclub.ee tüüp lausa solvama bände, kes paljudele meeldisid? Hardcore superstar pole hardcore ja kaugel superist? Soome poistebänd Negative naiselike poiste, roosade kitarride ja sheffide soengutega ehk hale totrus? Tead, mees, mine osta endale Statoili stardikas - tikud ja bensiin -, sest kui ma peaks sind nägema, siis ei lähe sul just väga kenasti see kohtumine. Mis siis, et kõva hevikas oled või kes-teab-kes. Ei meeldi, ära mölise, vaat kui keegi tuleb sinu lemmikud solvama niimoodi munadeta pisitüdrukutelemmikuteks? Käi põrgu.

Nii, vabandust. Ma lausa pidin. Aga pärast läks toredaks. Ehk siis tore hnd-lik D filos, millega ma ülirahul olen. Ausalt. Ning siis edasi "korraks linna minemise" raames kella üheksani linnas passida. Õigemini siis rääkida kõige erinevamatel teemadel, mis ikkagi lõppesid kas möödunud Rabarockil või toredatel unistustel. Muidugi saabus kena sõnum inglise keele eksami tulemustega (95, aih). Ja nüüd on tuju taas vastik, mille eest ma mitte ei täna ema. Aitäh, et sa selgeks tegid, et mu tahtmised on mõttetud ja lollid ja et ma põhimõtteliselt peaks kogu järgneva aja lihtsalt kodus istuma või päevitama. Suurepärane.

No igatahes lõppeks oli tore päev, seda küll jah. Nüüd möllab pleieris rootsi glämmrokk ja avamist ootab ikka veel Gin riiulil. Homne varajane ülestõusmine ning megakontsert on siiani kuidagi utopistlikud. No ei jõua kohale. Või, õigemini, jõuab, kuid ma elan siiani minevikus. Millest millalgi ka pikem jutt.

Niisiis rokki ja metalit homme!!! Keep it heavy!

1 comment:

Hannele said...

And we kept. Or you did. :D