30 June 2006

4:2
Kõik oli ilus ja kena, kuni keskaegasem muusika muutus modernseks ja tümpsu-muusikaks. Võib-olla olen ma natuke liiga konservatiivne, aga regilaule pole ometi vaja remixida ju. Või on?! Hansapäevad võiks ikkagi jääda igasugusest d'n'b-st või house'ist või asjast eemale. Mul pole muidugi aimugi, mis stiil see tümpsus vanamemmede lauluviisi taga, aga...Ei, aitäh.
Aga üldiselt ma oleks niiiiiii väga tahtnud seda penaltiseeriat näha. Blää. Blame me for being bitchy. Aga tõesti-tõesti, MM-id on ainult iga 4 aasta tagant. *inglinägu* Vahel ju võib tugitoolisporti ka harrastada. Okei, täna olen ma pool päeva teleka ees passinud tegelikult erinevate tegevuste kõrvalt.
Mu armike kaob varsti ära...

2 comments:

Merli Vajakas said...

Mulle täitsa meeldis see lugu, kus see vanamemme hääl oli. aga vahepeal oli veits liiga elektrooniline, aga see oli juba teine lugu.

no mis teha...modern...(a mulle meeldib (A))

Anonymous said...

ma nägin neid penalteid. ma ütleks, et nelja aasta pärast peavad Botswana ja Nicaragua parema penaltiseeri maha. võin ennustada, et Nicaragua võidab ka :)

mis arm?