01 July 2006

Hellinn-Talsinki

*Autost sai rong ja emast Nele ning hiljem Laura. And there we were, out in the sunshine. pool toredat päevakest päälinnas. Muusikapood, muusikapood, muusikapood, kaubamaja, McDonalds, kaubamaja, kaubamaja, ROOOOONG!!! No täitsa lõpp, me oleks rongist maha jäänud peaaegu tagasitulles. 16.06 Viru uksest pooljoostes väljudes kõlksus peas ainult see mõte, et me PEAME rongile jõudma. Nojah, 3 minutit enne väljumist potsatasime väsinutena rongipingile, Laura lehvitamas akna taga. Bye bye!

Nüüd istub mul voodil paberkott igasuguse infoga Soome erinevate toredate linnade kohta ja paar kommi ka. Üleüldiselt minu poolest jäid kõik pealuukestega ketsid, pusad, triibulised särgid ja ülimõnusad CD-d poodidesse kedagi teist ootama. Jah, need alatised proleemid - no money, no fun ning see, et mulle ei sobi elu sees selga sellised ilusad asjad. Aga muidu oli mõnna.
*Ja neetud Portugal võitis ka tagatipuks.
*Ja üldse, täna oli Deathstars HRL-s (mjäuuuu) ja Deep Insight on varsti Narvas laval. Kurjam. Aga seniks kuni mul on Hardcore Superstar pleieris, on kõik okei. Peaaegu.
*Ma just armusin ära mr Beani muusikamaitsesse. Või sellesse, et talle nii toredad bändid meeldivad. Ootan 24/7 megakannatamatusega HN esimest singlit, mis varsti stuudios küpseks saab. Kui see on midagigi sarnast nende mõjutustele, siis...Oh jummel, see just puudubki siinmaal ju. *naeratus kõrvuni*

I don't belong here in the middle of all these beautiful people.

1 comment:

Merli Vajakas said...

ma käin tema blogi päris tihti lugemas ja kogu aeg vaatan, et oi-oi...sinu maitse:D eee...muusika :D
irw :)
tore, kui sul lõbus oli:)