27 July 2006

3.36 AM
Ma olen viimased, ütleme kaks ja pool tundi kirjutanud oma arvuti tähtsamat sisu DVD-de peale läbi venna arvuti. Kõik selleks, et mu enda oma on teadmata põhjustel täiesti läbi. Või keerab mulle vähemalt nii, et vähe pole. Lõpuks olen pisikese juures tagasi, aga kogu aeg süda sees puperdamas, millal järgmine must ekraan tuleb. Viimased asjad sain CD-le kirjutatud. Kuid - on üks suur vastik AGA - suur osa mu digipiltidest on kadunud ja ma kardan, et jäädavalt. No näiteks eelmise aasta Soome festar ja kõik muud toredad kohad ja sündmused, millest pilte tehtud. *paar sõimusõna* Ja nüüd ma avastan, et isegi Favorites on kadunud. Mu lingikesed. Buää. Mis siis, et suurt enamust ma neist mäletan, aga siiski...Teades end, unustan mõne ära. =(
Kokkuvõtvalt olen ma koolitu, töötu ja perses arvutiga.
Aga ma lähen magama, sest kell on 3.40 hommikul.

2 comments:

Merli Vajakas said...

oo...ma läksin ainult um 40 min sinust varem magama.

ma tahaks ka dvd-kirjutajat, sest...ma tahaks kõik oma pildid maha kirjutada. cd-ga läheks liiga suureks jamamiseks.

Anonymous said...

Ma lasen vennal osta sellise arvuti, millel oleks DVD-kirjutaja.