23 July 2006

Hmm
Nädal tagasi me alles sõitsime Viini poole. Seal olid kõik toidupoed kinni ja kommipoed lahti. Mis tuletabki meelde, et peaks reisipäevikut hakkama arvutisse kirjutama. Gethe nõudis lugeda. Ju siis tuleb eraldi blog teha selleks.
Oijah, raadiost hakkas jälle see ilus lugu.
I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
Oh God it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head
And it's the stars
The stars that shine for you
Midagi tahtsin veel...Ahaa! Bing! Eile õhtu! Damn, mina ootasin kõva Mushy-moshi ja selle asemel sain lemikute hulka vinge EESTI industrial-bändi Sex Machine. Ja mina arvasin, et Eestis ei tehta nii head musa, va siis NBS. Oi-oi. Ja nad väärivad vist oma nimegi...o.O
Mushy oli ka tore, kuid midagi jäi väga puudu. Mis? Moshpit näiteks? Hell yeah. Muidu oli kõik korras, can't wait to get my hands on that EP.

3 comments:

Merli Vajakas said...

Tahan moshida!!!!!!!!!!!!!
Ma ei saa aru...ma pole nii kaua korralikku moshi saanud. Eee...millal ma üldse viimati seda sain???? Ega ometi küünis, kui mushy võitis? oi ei...või oli see hollykas? igastahes VÄGA AMMU

evelay said...

mina sain peaaegu tere pärnu suvel :D peaaegu. nii paari teise inimesega mushy ja nbs-i ajal

Merli Vajakas said...

oi...tere pärnu suvel sain mina ka peaagu moshi. mushy ajal. vihma ajal :D