08 July 2006

Sleepless nights from here to eternity


Mis ajast, ma küsin, mängitakse raadiojaamades Apoptygma Berzerki? Eesti raadiojaamades? Kõõks..."Shine on..."ooookei, ei, mulle meeldib.

Ja ma sain lahkusmispeo. Kind of. Põhimõtteliselt oli tegu grillõhtuga, mis algas alles kella 11 paiku õhtul. Ja koju jõudsin natuke enne 8 hommikul. Siin ma nüüd istun, kõht natuke tühi. Oi, torti on. Muidugi, vanaisal oli eile sünnipäev. Ahjaa, sellepärast ema kobistabki juba köögis, sugulased tulevad kunagi. Torti tahaks...Ei, enne peab koti valmis õmblema.

My first ever party-kind of thing. Yay! Okei, tegelt see polnud ju üllatuspidu jne, aga lihtsalt tore oli. Ja öösel on nüüd mõnusalt soe.
Ja mu vend on äge! Ema: "Las ma seedin seda asja...Nii, millal sa oma vennast mõõtu võtad, ah?" Ee, ää, emps, ma ei plaani veel kogu pead tumepruuniks värvida. Aga kes teab, mis tujud kaugel soojal maal tekivad. ;)
Aga ok, siit ma lähen...

Ciao, bella!

2 comments:

Merli Vajakas said...

Ciao, Pella! :P:P:P
Me juba ootame sind :D

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»