04 July 2006

Rekord?
Ma pole vist kunagi ühtki 404 leheküljelist raamatut nii kiiresti läbi lugenud kui tänase 7 ja poole tunni jooksul. Isiklik rekord, ma ütlen. Teiste ajamõõdustikus on seda vist julmalt palju. Aga raamatuks oli Dan Browni "Digitaalne kindlus". "Da Vinci kood" on nimelt kodusest raamatukogust välja laenatud ja nii haarasin venna raamaturiiulilt tolle teise. Okei, eks loeb siis natukene, eks. Nii kaua, kui tekst arusaamatuks muutub ja igav hakkab. Hakkas igav? Oo ei. Krüptoloogiast ei taipa ma mitte midagi, aga raamat oli hea. Pidi ju olema, eks, muidu ma ei loeks seda ühe hooga läbi. :D Muidugi pole see mingi meistriteos, mis peaks klassikaks saama, kaugel sellest. Lihtsalt mõnus kerge lugemine.
Ja seda kõike värseks õhus. Nice. Aga nüüd sooja suppi sööma ja telekast palli jahtivad onusid passima. Ciaoo

4 comments:

Merli Vajakas said...

meie mõtlesime, kus krt eveli on. miks teda pole. telefoni ka vastu ei võta. aga jah...jalgpall. lõpuks jõudsimegi selleni.

evelay said...

ei, mitte jalgpall, vaid püha teadmatus

Anonymous said...

anteeksi (A).

Digikindlus on... enam-vähem, aga 400 lehte 7 tunniga on väga hea tulemus. Ma tegin ingliskeelse Potteri (600) 18 tunniga, aga vahepeal asjatasin muid tegemisi ka.

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»