07 February 2006

eijah...bussid ei mõju mulle hästi vist.


Ma arvan, et see oli tudeng või kesiganes too neiu ka poleks olnud. Igatahes ta nägi nii kena välja - selline kehasse lõikega pruuni-valge-kribuline mantel ja midagi, millel olid pikad punased varrukad, selle all ja suur roosa sall ja prillid. Ja ta pakkus suurte kilekottidega tädile istet kuskil kuskil peatuses. Ja mina kössitasin seal akna all oma teksade ja vormitu mantel-jopega (või misiganes see asi ka poleks), ninaalune punakasoranzž nagu Annu enne tabavalt märkis, ja vahtisin aknast välja. Eh. Äkki peakski paberkott peas ringi käima? Ainult silmade jaoks augud sisse teha, et nagu miski vana mõlkis emalaev kellelegi mitte otsa põrgata või auto alla jääda.

Ja siis kodus lapata ajakirja ja üksteise järel satuvad ette nunnukesed in love. Kes teeb tüdrukule söögiks makarone juustuga ja kes...Nojah, okei, ma ei tea, kas nad kõik üksteise järel rääkisid neid asju, aga ma lugesin ka ainult ühe toreduse kohta seda. Pähh. Ei, tegelikult armas. (Yeah, the same o l d topic. I'll stop now...)

No igatahes. Ma ei kavatse enam siin kibestunud vanaeite mängida. Pigem loen natuke filosoofia-segadust ja siis lähen söön mandariine, vaatan Nanny't ja siis Losti ja naudin noorust. Ee...Misiganes moel siis. Oih, ma pean homme raamatukokku minema. Ei, oota, seda ma küll nooruse nautimise all parasjagu ei mõtle.


Kellelgi paberkotti on?

4 comments:

Merli Vajakas said...

port arturi toidupoest saab paberkotte. ma ei tea, kui palju maksavad.

evelay said...

a niisama pole anda vä? mei ei julge välja minna ilma...kilekotti ka ei riski pähe tõmmata...

Hannele said...

Ma võin tuua paberkoti. See on see "Eestimaa puhtaks" kampaania oma.

Merli Vajakas said...

ml on ka põllumajandus ülikooli oma :D