06 February 2006

Naljakas, tegelikult. Apelsinidel pole seemneid sees. Nüüd on mandariinidel seemned. Kunagi, ma mäletan, olid apelsinid pinnuks silmas, sest kogu aeg pidi neid vastikuid seemneid seest ära korjama ja alles siis sai normaalselt apelsini sööma hakata. Ja muidugi see jube tüütu koorimine. Viimane on nüüd täitsa okei tegevus. Aga ikkagi. Seemned. Miks nad nüüd mandariinide sisse pandud on? Kas praegu on siis seemne-vabade-apelsinide ja seemneid-täis-mandariinide ajastu?
Või on mu lapsepõlvemälestused hoopis sassis ja segamini ja ma ei teinud tookord apelsinidel ja mandariinidel suurt vahet? Hmm. Oh, kas tõesti? Loodetavasti siiski mitte.

Ja mõni aasta tagasi olid jäälilled akna peal rohkem lillekujulised ka. Nüüd on need nagu pikad varred ainult ilma õiteta.

Ja üldsegi, kunagi toodi mulle - siis kui ma haige olin - hästi palju pirne. Need on ka kuhugi ära kadunud. Vahel toodi vist kommi ka, aga ma ei mäleta seda nii hästi, et väga kindel võiks olla. Igatahes tõi vennake täna mulle ühe kommi, kui ta koju jõudis. Ja ütles, et ma tema kitarri peale ei köhiks, kui ma kogemata "Romance'it" mängides turtsatasin.


Aga nendest härra Borgesi esseedest ei saa ma mõhkugi aru. Alguses vahutab tangost ja siis mingist arusaamatusest ja siis kirjanikest ja...Ja edasi ma pean lugema veel. Fuh.

3 comments:

Merli Vajakas said...

mis esseesid sa loed?

ja minu puhul on nii, et apelsinides on tõesti vähem seemneid.

vene tunnis oli mul natukene aega kaelanikastus. niisama mainin :D

Hannele said...

Praegusel ajal ei tee mina enam apelsinidel ega mandariinidel vahet. Nad on ühesuurused ja hapud/magusad. No need mandariinid, mida mina sõin olid ikka väga hapud (Merli proovis ka ühe viilu), aga pärast hakkasid meeldima.

Mina tahtsin sulle porgandikooki ja hapusid mandariine tuua tegelikult, aga see keeks tuli selline plönn välja... Ja kui sa oleks neid hapusid söönud, oleks palavik viuhti läinud ka!

Filosoofias tuleb valida selline raamat, millele on võimalik netist kokkuvõtteid vms leida. Või siis sellise, mida keegi klassist on juba lugenud.

Merli.. ma mõtlen, et kuda sul sai kaelanikastus tulla, sest tavaliselt tuleb kaelanikastus siis, kui on ilusaid inimesi (loe: poisse) ümberringi. Nooh... okei, klassivennad ei loe :P

evelay said...

no aga miiiiiks sa ei toooonud mandariiiiine??? äääääää *jonnib* meil on ainult apelsine...these days...

noh, ma olen nii tobu, et ma seda reeglit ei tea ju. *pööritab silmi* aia...igatahes, nojah, eks ma püüan

khm. merli, kas meile on kooli tekkinud mõni, ee, ilus poiss (et sa kaelanikastusi saad lulu reeglite kohaselt)? :D