22 February 2006

Nonii. Silinder.


Ei, tegelikult on tore teada saada, et pere on, noh, okei, mitte just päris, aga natukene pankroti äärel. Selleks mul ongi see väike suur rahasummakene pangakontol - et oleks natukenegi, kui vaja läheb. Täna läks. Aga tuli välja, et tegelikult polegi väga vaja seda. Miskit lükkus veidi edasi. Aga natuke õõnsaks võttis küll hetkeks. Hommikul söögilauas ei tohiks inimest nii shokeerida (oi miks siin pole tähte s-katusega?), tõmbab veel söögi kurku või kaotab üldse isu.
Ja siis olen mina oma nõudmistega, eks. Tahan siia ja sinna ja veel kaugemale ja siis veel natuke ühte ja teise kohta. Ma parem ei maini kellelegi, et kaht riideeset tahaks ka vahelduseks, mitmekuuse pausi järel. Peaks kangast ostma või midagi.


Nonii. Koonus ootab. Tere, matemaatika. 29 eurot + 12 eurot...aih, liiga rasked tehted. Võtame midagi kergemat - pöördkehad näiteks!
Head õhtut.


"To hell and back and back again
Just to see it all remains the same
Still you are the one I see
You my deepest misery"

6 comments:

Merli Vajakas said...

miks sul nii head pildid on? kes tegi? onu Taimer?

kui mina tahan mainida, et tahaks kuhugi minna, siis hakatakse kohe rääkima, et kust sa raha saad. 'ah, et siis nii...no ok...ma lootsin, et teie annate...' *vaikus* 'mine siis suvel tööle ja teeni' või 'kust me selle raha võtma peaksime????'

sellepärast pean pärnu ja eesti konsadega leppima :S:S

mul on endast kahju.

evelay said...

onu Taimer tegi tõesti, aitas tädi Töötlusprogramm, millest mul aimugi polnud, et ta mul olemas on. kahjuks pole head sõpra Photoshopi ikka veel. :/ it has left me...

ja mul oli ka seekord esimene küsimus - palju maksab? oi ma vihkan selliseid küsimusi. aga mis teha.
ja sina...sina lähed suvel Londonisse. that's an order! fight for it. :D

Merli Vajakas said...

irw
see londoni asi...ei tea midagi...kahjuks.emale rääkisin sellest. ega ta ei rõõmustanud, pigem oli selline nägu peas, et see on niikuinii minu mingi...eee...hoog vms :P

evelay said...

mu arvatakse ka kogu aeg mingid hood peal olevat, alati, kui ma lähen jutuga, et emme kuule, ma tahaks nüüd jälle so...aga tavaliselt ma suudan selgeks teha, et see pole hoog, vaid...noh...midagi, mis peaks ikkagi toimuma. niisiis...mmh. ma tean, kui raske see on, tegelikult. aga ära anna alla =) kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

peaasi on kuidagi lõbutseda. :D

Merli Vajakas said...

kahjuks pole mul lemmikbände kuskil soomes või lätis. damn :P
london on nats kallim ja kaugemal kui soome...muidugi...kui tõesti londonisse ei saa, siis tahan nats kauemaks helsingisse...

evelay said...

mnjah. helsinki - so close, yet so far. vähemalt enamus aega tundub nii olevat. ükskõik mis koht on kaugel tegelikult, isegi tallinn.
aga kallim on london ilmselt tõesti. aga kui sa peaksidki minema helsinkisse pikemaks ajaks - kui pikaks üdlse?-, siis ma pakin end su kohvrisse kaasa (A)