16 May 2006

5. juuni - TV3, kell 21.35 - "Pahat pojat"!!! Jeeee :D

Annu - see on osaliselt sulle. Vihje: shirtless Jasper ja Peter ;) *teeb inglin'gu* Ei mina ei tea midagi, sa lihtsalt vaata.

Muu osas: nett on poolenisti tagasi. St et pooled lehed toimivad, aga 'eluks vajalikud' MSN, MySpace, blogindus jne ei toimi. Grr ja urr ma olen pahane. Ja vend pobiseb vaid, et tema ei tea ja ei oska ja kõik. No vähemalt sai mulle natukesegi netist tagasi. Appi, ma olen sõltuvuses?!? Ohjah, mis teha, tänapäeva jumalad ja eluks vajalik doos.

Anyway, magamaminek ning homme juuksur. Ohjah, ega sealt ka midagi oodata pole, sama jura. Tahaks ka, et mulle sobiks nt tumepunane ja tukk. Olalala, that'd be fun.
Aga ma nüüd uurin, kas ma kuidagi saaks ikkagi oma neti tööle...Ciao!

3 comments:

Merli Vajakas said...

Ossa...mis film :D Seda peab vaatama :D
Aga proovi midagi huvitavat juuksuris siis :)

Hannele said...

Jeee.. Pahad poisid.. Vähemalt midagi rõõmsamat siin ilmas.

Miks kõik juuksurisse lähevad?

evelay said...

Vinged vennad, Hannele ;) midagi rõõmsat küll jah..hehe...naelutatud teleka ette. Paha maa ma toon sulle varem, aga sel pole tõlget