07 May 2006

...

Ma tänan M. Schumacherit ja tema tiimi, et ta täna võitis. Toredus.
Ma tänan oma venda, kes allakukkumisohus postri laealuse ääre kinni kleepis.
Ma tänan oma isa, kes tegi imenämma lõunasöögi täna.
Ma tänan vahelduseks ka Teddy't, kes iga kord on olemas, kui mul on vaja kedagi kallistada või kuhugi pisaraid peita.
Ma tänan oma jalgratast ja tema pidureid, mis töötavad hästi ja hoiavad ära õnnetused, kus ma rattaga ja ilma keset teed ringi sebivatele väikelastele otsa sõidaks.
Ma tänan toredat autojuhti, kes mu üle tee lubas - ma olekski jäänud sinna ootama vist.
Ma EI täna seda väikest kriipivat asjandust kurgus, mis neelamise hullupööra valusaks teeb. Ebameeldiv olukord.

Ma tänan peaaegu hüperigava päeva eest.


Persse see maailm
/---/
ma nüüd lahkun!
(ma vabandan ropu sõna pärast)

Ah, ja rohkelt edu inglise keele suulises osas!

3 comments:

Merli Vajakas said...

Miks sa kontserdile ei tulnud?
Oleks natukene aega äkki vähemigav olnud või midagi.

evelay said...

mul just sellel ajal oligi vähem igav, aga ma kujutan ette, kui igav inimene ma olen, et ei tulnud...

Merli Vajakas said...

seda ma ei tea öelda, kas sa oled sellepärast just igav inimene...:P