29 May 2006

Well well...

Nii hästi nagu härra Bean seda oskab, mina küll kirjutada ei suuda. Lisaks on tal veel hullumoodi hea muusikamaitse.
Kuna Annu tegi toreda kokkuvõtte juba Rock Cafes toimunust, siis mul pole mõtet seda ümber jutustada. Härra Beani ülevaade on ka väga väga tore. Aga muus osas oli ka päris tore. Eriti kööginoaga sokkide lõikumine, pannkoogi(käkerdise)d ja kõik muu. Ning, veelgi enam, nägin mina ka, maalt ja mootorrattaga nagu ma olen, ära Pronkssõduri ning terve kvartali ümber tõmmatud politseilindid ning politseimehed ka. Täitsa skandaal kohe. Trolliaknast vaadates läheb mööda nagu iga teine maja ja park, aga ohsa jummel milline dramaatika muidu.

Veidi teine teema. Sarjas "Seks ja linn" mahtusid Mirandale jalga tema vana skinny-jeanside paar. Päev hiljem avastasin ma ka oma kapinurgast ühed vanad teksad, mis pärit väga heade mälestustega ajast umbes 2002 sügis-2003 varakevad. Vähemalt ma kandsin neid tol ajal viimati. Ja - oo vau - jalga mahtusid ja kuidas veel! Sama kitsad/laiad kui praegused, no okei, värvel on natuke kitsam, kuid ikkagi jalga läksid! Oh toredust.

Ja kui mälestuste peale jutt läks, siis Tallinna poole sõites oli peaaegu täpselt selline taevas ja ilm kui poolteist aastat tagasi ühele toredale üritusele sõites - suured vihmapilved ja vihm segamini päikesega. Kui armas. Ja selgi õhtul oli überlahe keikka.

Aga ma lähen otsin nüüd homseks heledamaid riideid, muidu on pildil ainult hele näolapp keset musta auku.
Linnanmäkisse! Palun?

5 comments:

Hannele said...

need ei olnud KÄKERDISED.. need olid KOOGID. sul on silmanägemine täitsa ära. kas sa oled varem käkerdist söön (käkki olen, seda ma tean)? vot ei olnd käkerdise maitsega.

*solvunud siin pool ekraani*:P

Merli Vajakas said...

muidugi tule meiega linnanmäkisse :):)
praegu mõtlen, et kui väga hästi läheb...äkki saaksime samal päeval minna, millal need tänavasõidud on. mu vennale meeldiks :D

evelay said...

VABANDUST, Annu. Ära solvu nüüd, eksju?? Need olid koogid, mis nägid natuke käkkide moodi välja...umbes midagi nii. :D
Merli: ma arvan, et su vennale võiks tõesti meeldida üht kena vormeliautot ise näha. Nagu mullegi (A)

Hannele said...

merli läheb Linnanmäkisse? :)

Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold f3r6n7oi