15 May 2006

Hmmh, venna arvutil kirjutamine on keeruline. Kui egoistlik, kuid ma pole enam harjunud nii kõrgete klaviatuuriklahvidega. Kirjavigu ikka vist tekkis nii, et vähe pole. Ma ei viitsinud üle ka kontrollida. Ja venna arvutit kasutan ma põhjusel, et mingi mulle teadmata põhjusel pidi ta Windowsi välja vahetama või midagi ning sellega kadus mu netiühendust müstiliselt. Tagasi ka ei tule. Isa ka ei osanud - Windows XP pole just ta kõige lemmikum, aga et 98-l ka keeldus nett töötamast, siis peab venna ära ootama.

Mtv on geniaalne. Tabasin hetke, kui lõppes miski räpp ja hakkas Nickelback, klõpsisin veidi ringi ja pöördusin siis selle juurde tagasi. Päris ilus laul oli. Edasi oli mingi eriti mõttetu räpp Jay Z-ga esiotsas. Seejärel ALicia Keysi unplugged lugu koos Maroon 5 lauljaga. Edasi Silbermond. Edasi ma ei viitsinud vaadata. Ma pakun, et räppi tuli jälle. Nii et heade lugude tabamiseks pead sa istuma tükk aega teleka ees ja ootama, mõeldes välja mooduseid, kuidas iga kahe loo tagant mängitav minu jaoks üdini pointless räpp ära ei tüütaks. Isegi videosid ei saa kritiseerida, sest esimesega oleks kõik öeldud vist. No välja arvatud see, et Jay Z puhul olid tantsijad nii naised kui mehed nind enam-vähem riides. Mehed olid vähemalt ülikondades, mis ei tähenda seda, et tants oleks kena olnud.

Huvitav, kas ma võiks siia arvutisse uuesti MSN installida või tekitaks see mulle väheke jama hiljem? Ma igaks juhuks ei riski. Aga kui huvi, siis Nickelbackist ja üldse on siin rohkem. Ehk siis pikk jutt minu arvamust ehk uus bloginurk. Väga palju ei tasu sellest küll loota. Hetke ajel tekkis mõte.
Päeva lugu - "If Everyone Cared"

2 comments:

Merli Vajakas said...

Ahaaa...sellepärast sind polnudki. ma juba muretsesin :D

Hannele said...

Ma tean, mida sa tunned. (nende klahvide osas...)