11 May 2006

Te võite vabalt mulle karjuda, et mida kuradit ma ometi vingun. Palun! Aga lihtsalt...Ma ei taha Itaaliasse. Kordki elus ma ei taha reisima, vaid tahan jääda Eestisse! Ma ise ka imestan. Aga tõesti. Oleks see tavaline pakett, vahetaks muu aja vastu ja oleks siinsamas, kodumail.
Ja poleks veel näiteks filosoofiat ka...*unistab*

Rabarock - Misfits (no äkki hakkab meeldima, legend ikkagi), Hardcore Superstar, No Big Silence, Oomph!, vaataks ära ka Slide-Fifty, Suburban Tribe'i, Cleaning Womeni, Brides In Bloomi, Ultima Thule jne. Saaksa ära maitsta tõsise rock-festivali siinsamas Eestis.

Sealt edasi paar päeva vaba ja Metallica. Okei, see on niikuinii.

Siis oleks veidi aega vaba ja juulis oleks möllu natuke. Ok, paar päeva. Ehk siis The Rasmus - no tõesti, selle asemel, et Vatikani muuseumis istuda, hüppaks ma parema meelega Stroomi rannas jalgupidi vees lava ees. Ausalt. Ja edasi pärast mõnusat ööbimist Tallinnas sõidaks naksti Haapsallu ja veedaks järgneva öö pärast Lordit jällegi rongijaamas.

No kõvad plaanid nüüd tulid küll jah. Aga idee on selles, et ega lahe suvi ja värk, aga mul on alati midagi puudu ja midagi rohkem vaja ja seekord on need 'midagi ja rohkem' käegakatsutavalt ligidal, jummel, kilomeetrite küsimus, paar tundi. Ah mis ma ikka vingun. Lihtsalt Eesti on vahel väga vahva koht, kus olla ja toimetada. Säravate laemaalingute asemel tahaks kohalikku sinist taevast ja tõmmude ilameeste asemel siinseid kohati külme roki- ja muid mehikesi koletisi vahtimas ;)

3 comments:

Merli Vajakas said...

mul on ka hullult plaane :)

Hannele said...

Haa... tüüp, ma teadsin, et sa 20 saad. hahahaha :)


see suvi tuleb tegelt lahe ja tuleb sul ka lahe. tegelt.

evelay said...

tüüp, ma ei vedanud alt vähemalt su lootusi :D mwhaha

oeh, praegu tundub, et kõik on lahe. :D