04 August 2006

Eile suutsin ma küll TRL-i ja "Miss Murderi" video kenasti lõpuni vaadata. Ja miks ma täna ei võinud seda neetud saadet vaadata, kui poisid ise kohal olid?!? No, mis poisid nad enam on... *mõtleb* Poistest on asi kaugelt. Oeh. Stupid me anyway.
Enne mainitud mahamagatud saadet ma kolistasin bussidega Pärnule tiiru peale jälle. Turu peatusest bussi astuvad vanakesed plärtsatavad esimesse, uksele kõige ligemal olevale toolile istuma vaatamata, kes kõrval platsi sisse on võtnud. Kui ma oleks seal näiteks pilves, silmad punased ja klaasjad, istunud, poleks enamik neist seda üldse märganudki.
Ja homme on klubi Voodoo's (mul pole veel õrna aimugi, kus see täpselt asub või kuidas sissesaamisega lood on) Iconcrash Soomest. Mu lõub potsatas maani vist, kui seda kuulsin. No kuulge...Vägev värk. Samas, Forgotten Sunrise. Järgmine üritus, kuhu ma ilmselt väga kindlalt minemas olen, ja kus ma end ilmselt vägagi outsiderina tunnen. Oh well, peab üle elama. Poen kampsunisse ja peidan end muul ajal nurka ära.
Praegu möllab Kuuris Smilers, mille ma vahele jätsin.