08 August 2006

So I'll be gone
Tallinn-Kopenhaagen - 13.35-14.15
Kestvus: 1h 40. Non smoking.
Kopenhaagen-Stuttgart - 15.10-16.50
Kestvus: 1h 40. Non smoking
Smokinguga pardale ei lasta. Öeldakse ikka nii - pardale? Või on lennukite puhul mingi eraldi sõna sellel? Kurat, ma tahtsin jah lennukiga lennata, aga mitte kohe nii päriselt ära. Ajutiselt päriselt vähemalt. Hmm. Sadamates saan ma selle check-ini ja asjadega ülihästi hakkama, aga lennujaamas olen ma elus täpselt üks kord olnud. Sedagi siis, kui sakslastele vastu läksime. Sakslastele...Well now here's the irony of it all.
Mul pole kohvritki veel.
Või on mul neid ratastega rohkem vaja kui üks? Plaanisin küll suure osta ja...
Okei, sorry, hetkeline paanika.
EDIT: aa, ee, nojah, ma olen ikka paras susserdis - mis vahet neil kellaaegadel on, kui kuupäeva pole. 17. september on selleks kuupäevaks, mil need ülalpool kirjutatud ajad toimivad õigesti. Vabandust.